SOCIAL ADS

Relevant worden op socials?
Wie wilt dat nou niet!
Word relevant op de socials
Krijg afspraken
Krijg naamsbekendheid

SOCIAL ADS

Maak gebruik van Vol-Gas Marketing om jouw social media naar een hoger niveau te tillen!
Hoe werf je klanten via social media

Social media kanalen zijn een uitstekende manier om klanten te werven. Je betaalt de kanalen voor meer bereik dan wat je door alleen je eigen volgers zou hebben. Door gebruik te maken van verkoopgerichte teksten en doelgroepselectie, kan een marketeer ervoor zorgen dat er zo efficiënt mogelijk wordt geadverteerd. Door middel van A/B testen is het mogelijk om een ideaal kost bij click- of conversierendement te vinden. Bovendien kan Vol-Gas Marketing je helpen met fotografie en videografie als je geen eigen materiaal hebt. Met maximaal 1 advertentie (campagne) per maand, is het mogelijk om je advertentiemogelijkheden op social media optimaal te benutten.

Wat doe je zelf?

Je bedenkt zelf waarom consumenten interesse in je bedrijf of aanbod kunnen hebben. Welke actie heb jij die voor hen revenant is?
Wil je meer autos verkopen en vooral een langstaander? Communiceer dan vooral of deze goedkoper is, of juist langer meegaat of welk ander voordeel dan ook.
Zoek je een nieuwe medewerker, dan is het zaak om zichtbaar te maken waarom het zo fijn is om bij jou te werken.
Heeft je werkplaats nog een beetke ruimte? wat is dan de reden dat mensen bij jou moeten zijn?

Wat doet Vol-Gas voor je?

1. Bedenkt samen met jou welk voordeel er geommuniceerd gaat worden.
2. Selectueert beelden die passen bij jouw boodscjap.
3. Bewerkt deze beelden totdat ze piekfijn zijn
4. Schrifjt een korte tekst (cta oftewel call to action) over waarom mensen in actie moeten komen.
5. Adviseert je over knaal en doelgroep binnen het kanaal.
6. Bedenkt of er een landingspagina of andere actieknop nodig is. en maakt deze.
7. Zet de campagne live. Vaak twee versies van de boodschap.
8. Monitort de cmapagne om te zien welke het meeste oplevert
9. Zet dan de best presterende campagne door
10. Blijft deze monitoren (er kunnen soms concurenede campagnes live gaan die jouw verkeer afsnoepen).

Wat voor resultaat kun je verwachten?

Je budget wordt gericht ingezet op mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Je krijgt concrete leads, een snelle groei van het aantal volgers, meer nieuwbrief abonnnes of ander meetbaar doel. Houd rekening met waste. Zeker 80% van de reacties zijn voor jou nutteloos. Wees geduldig, leg die (na contact) aan de kant en focus op de waardevolle contacten. Zo lang je 1 euro investeert om 2 euro marge te maken, ben je goed bezig.