+31 (0) 75 207 3472
info@volgasmarketing.nl
Marketing as a service
Jouw bedrijf zo ook
Pole Position?
Marketing as a service

Wat Vol-Gas
voor klanten doet

Zet jouw bedrijf pole position

Persoonlijk advies
Vol-Gas nieuwsbrief
Ontvang de gratis nieuwsbrief
En blijf op Pole Position

Marketing is topsport

Net als formule 1
Zoals Max elke dag oefent om net even sneller te rijden en de bochten net even scherper aan te snijden, zo zijn de professionals van Vol-Gas elke dag actief om voor jou de beste resultaten te bereiken.
Contact met je klanten
Je website is het visitekaartje van je bedrijf. Mensen kijken altijd eerst op de website voordat ze naar je toekomen. Websites moeten zowel qua tekst als beeld aantrekkelijk zijn en er dienen voldoende knoppen te zijn die potentiële klanten tot actie aanzetten. Het bezoek aan jouw site is de eerste stap in een winstgevende commerciële kans, daarom dient deze er piekfijn uit te zien. Winst start hier.
Online communicatie bijhouden
Mail stuur je vooral aan mensen die jou en je bedrijf al kennen. Om die reden zullen ze de boodschap vaak aandachtig tot zich nemen en de acties of aanbiedingen die je communiceert, zullen daarmee hun doel bereiken. Je kunt in mailprogrammas precies zien wie geinteresseerd is en wie niet en je kunt je boodschap in vervolgmails daar steeds op aanpassen. Om die reden is e-mail een van de meest effectieve middelen in de marketingmix.
Vol-Gas werkt voor jou

Vol-Gas Marketing groeit mee met jouw onderneming. Vol-Gas is gepokt en gemazeld in marketing. Onze marketeers weten precies waar jouw klant zich (online) bevindt en waar die gevoelig voor is, zodat deze met jou zaken wilt doen.
Hoe goed is jouw marketing?
Download de gratis checklist
Vraag hier gratis aan

Toolbox van Vol-Gas Marketing

Websites bouwen en onderhouden
Je website is het visitekaartje van je bedrijf. Mensen kijken altijd eerst op de website voordat ze naar je toekomen. Websites moeten zowel qua tekst als beeld aantrekkelijk zijn en er dienen voldoende knoppen te zijn die potentiële klanten tot actie aanzetten. Het bezoek aan jouw site is de eerste stap in een winstgevende commerciële kans, daarom dient deze er piekfijn uit te zien. Winst start hier.
Teksten op je site die binden
Klanten wilen zich op jouw site en op je eigen (socialmedia) kanalen herkennen in jouw taal. Door teksten te schrijven en te gebruiken die past bij jouw doelgroep kom je bovenaan de niet-betaalde resultaten te staan. Gratis nieuwe klanten dus. Belangrijk is dat je wel eerst onderzoek doet, naar wat jouw klanten graag aan informatie willen. Dat doen Vol-Gas marketeers voor je.
Mail campagnes maken die slagen
Mail stuur je vooral aan mensen die jou en je bedrijf al kennen. Om die reden zullen ze de boodschap vaak aandachtig tot zich nemen en de acties of aanbiedingen die je communiceert, zullen daarmee hun doel bereiken. Je kunt in mailprogrammas precies zien wie geinteresseerd is en wie niet en je kunt je boodschap in vervolgmails daar steeds op aanpassen. Om die reden is e-mail een van de meest effectieve middelen in de marketingmix.
Social media posts die raken
Door gebruik te maken van socialmediaplatformen zoals Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat en LinkedIn zorg je ervoor dat je klant meer binding met jou ervaart en dus sneller bij je aanklopt voor een grote beurt of een nieuwe auto. Je volgers kijken op jouw uithangbord en dus niet op die van je concurrent. Dus je bindt je klanten meer aan je, en je trekt ook nieuwe klanten via social-media.
Content die eruit springt.
Saaie plaatjes en filpmjes zorgen dat consumenten en potentiele klanten snel afhaken. Daarom wordt er door de videografen van Vol-Gas vel tijd besteed aan het schieten van de juiste beelden. Ook ontwerpen van beeldmateriaal dient zorgvuldig uitgevoerd te worden. Voorbeelden zijn foto’s, video's, infographics en social media posts. Natuurlijk gebruiken we ook contentkalenders zodat klanten regelmatig iets van je zien. En bij je blijven (kopen).

Facebook adverteren
Facebook advertenties die nieuwe klanten trekken
Facebook is het sociale medium waar iedereen wereldwijd op zit. Soms kort, soms langer, soms elke dag, soms elk uur. Jouw doelgroep is hier aanwezig, Facebook advertenties werken dus als middel om je ideale doelgroep te bereiken en tot acties aan te zetten. De campagnes zijn meetbaar waardoor we goed zien wat jouw ‘return on investment’ is. Wil je snel resultaat, besteed dan een deel van je advertentiebudget op Facebook en maak het jouw nieuwe klanten-magneet.
Google adverteren (SEA)
Zoekmachine advertenties (SEA) voordelig en doeltreffend.
Iedereen zoekt op Google. Jij ook toch?
Consumenten die snel geholpen willen worden aan een dienst of product, typen de zoekwoorden in en vinden…. Jouw advertnetie. Tenminste, als je je laat adviseren voor marketeers van Vol-Gas. Zoektermen kunnen heel duur zijn en het is de kunst om de goedkopere te gebruiken om zo aandacht en kliks te genereren. Per sector variert het maar gemiddeld leidt 10 tot 100 kliks tot een nieuwe klant. Fijn om te weten en te gebruiken.

Pinterest en Instagram adverteren
Pinterest en instagram; advertenties met kleur
Pinterest en instagram gaan vooral over beeld. Vooral jongeren en mensen die van mooie beelden houden zijn hier veel te vinden. Heb je exclusieve autos, oldtimers of buitenkansjes, dan is dit jouw platform. Door het plaatsen van betaalde advertenties krijgt de gewenste doelgroep gelijk doorgestuurd naar je website. Dit zorgt voor meer verkeer, leads en transacties.
Drukwerk zoals brochures en beachflags
Niet digitale uitingen worden tegenwoordig vaak vergeten in de marketing mix, maar een flyer, brochure of beachflag kan wel degelijk de aandacht trekken van jouw doelgroep op het juiste moment. Daarom is er altijd aandacht voor alle mediatypen, zowel innovatief als ouderwets betrouwbaar voor maximaal contact met jouw klant.

Analyse van je data die zorgt voor meer resultaat
Het saaiste stuk werk. Echt?
Ja en nee. Eindeloze reeksen met getallen doornemen over wie er op je advertnetie regaeert en wie er op je site actief is, is niet het meest glamorous werk, maar…. Leidt wel tot inzicht. Inzicht in waar jouw marketingbudget het beste tot zijn recht komt. Dus laat de getallen spreken, en investeer jouw euro waar deze het meeste oplevert dankzij data anlyse. Wil je weten of je niet te veel uitgeeft? Doe dan de marketingscan. Deze scan vertelt je precies waar jouw euro goed werk doet en waar niet.
Waarom
Je onze nieuwsbrief moet ontvangen
Blijf op de hoogte hoe Vol-Gas groeit en jij mee kan groeien.